Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Στις φυλακές Χίου ο Αγγλούπας

Το κοινωνικό του status επικαλέστηκε ο 39χρονος Αλέξανδρος Αγγλούπας για να γλυτώσει τη φυλακή, ζητώντας από την ανακρίτρια, αμέσως μετά την απολογία του να τον αφήσει ελεύθερο με βραχιολάκι. 
Ο 39χρονος bon viveur ο οποίος φέρεται ως ένας από τους κλεπταποδόχους στη μεγάλη σπείρα που ρήμαζε πολυτελή σπίτια σε όλη την Ελλάδα, προσπάθησε με κάθε τρόπο, απολογούμενος να μην οδηγηθεί στις φυλακές προβάλλοντας εκτός από την καταγωγή του, την «ποιότητά» και το... λευκό ποινικό του μητρώο. 
Για όλους αυτούς τους λόγους υποστήριξε στην ανακρίτρια διαφθοράς Ρέα Κατσιβέλη  ότι «δεν μπορεί ναι συγχνωτίζεται με κρατουμένους», εκφράζοντας φόβους ότι θα πέσει θύμα εκβιασμού. Δεν κατάφερε ωστόσο να πείσει τελικά την ανακρίτρια και τον εισαγγελέα που τον έκριναν προφυλακιστέο...

Ο Αλέξανδρος Αγγλούπας ο οποίος μεταφέρθηκε ήδη στις φυλακές της Χίου επέμεινε, στην απολογία του ότι δεν είναι «εγκληματίας», αλλά «βρέθηκε σ’ αυτήν την υπόθεση λόγω του μεγάλου πάθους του για τα ρολόγια», καθώς ήθελε να ξαναφτιάξει από την αρχή τη συλλογή που έκλεψαν άγνωστοι από το σπίτι της μητέρας του, στην οποία την έχει δώσει για να τη φυλάει...
​Ο Αλέξανδρος Αγγλούπας ο οποίος μεταφέρθηκε ήδη στις φυλακές της Χίου επέμεινε, στην απολογία του ότι δεν είναι «εγκληματίας», αλλά «βρέθηκε σ’ αυτήν την υπόθεση λόγω του μεγάλου πάθους του για τα ρολόγια»
«Θέλω να προσθέσω ότι ουδέποτε ήμουν εγκληματίας. Ουδέποτε έκανα παρέες με εγκληματίες στη ζωή μου. Προέρχομαι από πολύ σοβαρή οικογένεια, μεγαλωμένος με αρχές, με αυστηρότητα και πολλή αγάπη... Ουδέποτε θα έμπλεκα αν γνώριζα μια τέτοια κατάσταση. Θα είμαι πάντα συνεπής σε οποιαδήποτε φάση αυτής της ποινικής διαδικασίας, όποτε κληθώ. Δέχομαι οποιονδήποτε περιοριστικό όρο κρίνετε εσείς κυρία πρόεδρε σκόπιμο. Ακόμη κι αυτόν της ηλεκτρονικής επιτήρησης, δικής μου δαπάνης, διότι η δική μου ποιότητα και το λευκό μου ποινικό μητρώο δεν είναι ενός ανθρώπου που μπορεί να συγχνωτίζεται με κρατουμένους αφού είμαι σίγουρος μετά βεβαιότητας ότι θα πέσω θύμα εκβιασμού».
Ο Αλέξανδρος Αγγλούπας παραδέχτηκε ότι γνώριζε μόνο δύο από τους συγκατηγορουμένους του, αρνούμενος την ενεργή ανάμιξή του στη σπείρα. 
«Τίποτα από όσα λένε οι μάρτυρες ότι εκλάπησαν από τα σπίτια τους δεν βρέθηκε στο δικό μου», ισχυρίστηκε ο 39χρονος ο οποίος αναφερόμενος στα τρία ρολόγια που βρέθηκαν στο σπίτι του ,είπε: «Το SHOPARP είναι ιδιοκτησίας μου, το Frank Muller είναι της μνηστής μου και το τρίτο είναι απλή απομίμηση ROLEX». Ζήτησε μάλιστα να βεβαιωθεί από την κατασκευάστρια εταιρεία αν είναι τα συγκεκριμένα ρολόγια κλεμμένα. 
«Για τα τρία αυτά ρολόγια που βρέθηκαν και κατασχέθηκαν στην οικία μου ζητώ τη διερεύνηση της προέλευσής τους από τους νόμιμους εκπροσώπους των εταιρειών κατασκευής τους στην Ελλάδα έτσι ώστε να αποδειχθεί ότι κανένα από αυτά δεν είχε εκφύγει από την κυριότητα του ιδιοκτήτη τους χωρίς τη συναίνεσή τους». 
Ερ: Τι είναι το Panerai;
Απ: Το Panerai είναι μια συλλογή από ρολόγια του εφοπλιστή Γ.Μ. ο οποίος ήθελε να τα πουλήσει 600 χιλιάδες ευρώ ενώ τα είχε αγοράσει 1,5 εκ. ευρώ.
Ερ: Στις 22-9 συνομιλία αναφέρεται ένα PATEK PHILIPPE ρολόι μισό- μισό.
Απ. Το μισό-μισό σημαίνει ατσάλι χρυσό. Δεν γνωρίζω που το είχε βρει
Ερ: Δεν σας πέρασε από το μυαλό ότι αυτά ήταν κλεμμένα;
Απ: Μου είχε πει ότι είχε πολύ μεγάλο κύκλο. Τα ρολόγια (δύο PATEK PHILIPPE είναι του εφοπλιστή Γ. Μ. αγορασμένα από τον Κώστα Καίσαρη). Τα πουλάει γιατί έχει πρόβλημα με την επιχείρησή του. Εμείς μια διαμεσολάβηση κάναμε.
Ο φερόμενος ως αρχηγός της δεύτερης υποομάδας της σπείρας, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο Χαρ. Ρασίμογλου που είχε το ψευδώνυμο «Μπάμπης ο Φλου», αρνήθηκε απολογούμενος την κατηγορία. Όσο για τα 20 χιλιάδες ευρώ που βρέθηκαν στο σπίτι του είπε: «Ανήκουν στον αδελφό μου που είναι ανάπηρος και πάσχει από εγκεφαλική παράλυση. Είναι χρήματα από αναδρομικά επιδόματα αναπηρίας που παίρνει η μητέρα μου για αυτόν».
Για τη Δικαιοσύνη πάντως η υπόθεση δεν έκλεισε με τις 18 προφυλακίσεις των κατηγορουμένων στην υπόθεση καθώς είναι θέμα ημερών να προχωρήσουν οι δικαστικές αρχές στην έκδοση νέων ενταλμάτων σύλληψης για άλλα πρόσωπα που φέρονται να μετείχαν στο κύκλωμα. Παράλληλα, ταυτοποιήθηκαν δύο ακόμη άτομα τα οποία εντός των ημερών θα κληθούν να απολογηθούν στους δύο ανακριτές διαφθοράς που χειρίζονται την υπόθεση.

zougla.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου